Helgen

Heeeej! Igår var jag med Nicole vi åkte till Nacka forum men vi hittade inget roligt där så vi åkte hem igen...sen var vi hemma hos Nicole och såg på lejonkungen och lekte lejon med hennes gulliga lillebror sen somna vi runt 12 tror jag,imorse väckte Nicole mig vid halv nio då åt vi frukost sen fixa jag mig och när jag var klar så såg jag på tv med nicoles lillebror vi såg fiffi hahahhahah! Sen åkte vi till konfirmations mötet det var väll kul...alida och Nicole gjorde så det var kul ! Sen åkte jag och alida till vivo och köpte godiiiis! Sen tog vi bussen hem när jag kom hem bytte jag om och åkte till becca och där var Elin och Sofia så vi hade lite kul vi titta på något Failprogram,nu är jag med mammas kompisar vi pratar om roliga saker medans killarna kollar gitarrer ?!?!? Ska snart åka hem är jätte trött :P


Kram Nicole


Kommentarer

Kommentera här:

N a m n:
Kom ihåg mig?

E - m a i l: (syns inte)

URL/B l o g g:

Kommentar:

Trackback